Symptomer

Här på Barkarby Wellness Kiropraktik är vi stolta över att hjälpa människor som har lidit kroniskt och får höra från läkare att dem måste leva med smärta. Vi har minst 5 års heltids utbildning i England. Vi vidare utbildar oss genom att åka på kurser i, USA, Spanien och UK varje år.

Barkarby Wellness Kiropraktik hjälper patienter i Stockholm området att få mer hälsa och förebygga skador i kroppen.

man som undersöks för axelsmärta

Axel- och Skuldersmärta

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har problem med axel- och skuldersmärta.

kvinna med foglossning

Gravid och Foglossning

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som är gravid har problem med foglossning.

kvinna med huvudvärk

Huvudvärk

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har återkommande problem med huvudvärk.

man med ischias

Ischias

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har problem med ischias.

Man med migrän

Migrän

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har problem med migrän.

Kvinna med nackvärk

Nackvärk

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har problem med nackvärk.

Man med ryggvärk

Ryggvärk

På Barkarby Wellness Kiropraktik kan vi hjälpa dig som har problem med ryggvärk.

Man med ryggvärk

Barn och kiropraktik

På Barkarby Wellness Kiropraktik har vi över 25års erfarenhet av att hjälpa barn.

Boka tid

Kontakta oss för att boka en behandling

Om du är ute efter mer hälsa och vill prata med erfarna kiropraktorer om hur just du kan få hjälp, kan du boka en behandling genom att fylla i vårt formulär eller ringa oss på 076 177 80 02!